Ціни

З детальним описом, що вам потрібно.

Кількість абонентів

до 30003000-2000020000-50000більше 50000
МожливостіABillS BaseABillS StandartABillS Extra
Internet

Робота з послугами Інтернет

Msgs

HelpDesk

Equipment

Система керування та моніторингу обладнання (PON, FTTH)

Cards

Карткова платформа

Paysys

Взаємодія з зовнішніми платіжними системами (базовий комплект)

Sysinfo

Моніторинг системи

Rwizard

Модуль користувацьких звітів

Abon

Абонплата за додаткові сервіси

Portal

Новинний веб-портал з можливістю розсилки

Iptv Base

Платформа взаємодії з сервісами цифрового телебачення

Docs

Модуль документообігу

Mail

Керування поштовою службою

Poll

Опитування абонентів

Netlist

Журнал IP-адресів

Employees

Ведення обліку співробітників

Referral

Реферальна система

Консольні програми
Місце роботи оператора колцентру
GPS
Maps

Карта покриття мережі

Turbo
Sms

Платформа взаємодії з SMS-сервісами

Фільтр негативного депозиту
Пакетний супровід
Погодинний супровід
Базова ліцензія (абонентів)60010003000
Супровід (місяців)1*3*
Оновлення (місяців)16
Ціна0 $1400 $3000 $

* Технічна підтримка починається з моменту отримання дистрибутиву клієнтом

ABillS Hotspot Box

ABillS + Hotspot + Cards + 1 Платіжна система (на вибір з існуючих)

650 $
  • Інсталяція та налаштування системи оплачується окремо
  • За кожних додаткових 500 абонентів, одноразова доплата 120$ (тільки для версій Standart та Extra).
  • Після інсталяції системи клієнту надається безкоштовна підтримка на протязі 1 місяця.

Оновлення

Міграція з версії нижче 1.0

В міграцію включена підписка на оновлення на термін 6 місяців

По запиту
Оновлення ABillS на період 6 місяців

(Не включено роботи з оновлення на стороні провайдера)

По запиту

Підтримка. Пакетний супровід

Базова підтримка, 1 місяць

Базовий пакет призначений для провайдерів, які мають свій технічний персонал, але бажають мати своєчасну допомогу по білінгу не несучи затрати на окремого спеціаліста в цій сфері, надавані послуги: — Адаптація тарифних планів; — Консультування по білінговій системі; — Вирішення нескладних питань по операційній системі; — Обслуговування не більше 2 серверів; — Планові не критичні питання розглядаються в робочий час. Проведення робіт в неробочий час обговорюється окремо. В даний пакет обслуговування не входить: — Значні зміни конфігурацій серверів; — Встановлення додаткового програмного забезпечення, яке потребує значних часових затрат; — Негайне вирішення всіх питань; — Налаштування та ревізія серверів доступу (дане питання обговорюється окремо); — Спілкування з кінцевими клієнтами та провайдерами; — Оновлення білінгової системи та всіх супутніх модулів. Даний пакет доступний провайдерам з абон. базою до 10 тисяч абонентів. Гарантовано до 4 годин обслуговування.

100 $
Розширена підтримка, 1 місяць

Розширений пакет по технічному обслуговуванню призначений для невеликих та середніх систем з 1-3 серверами та більш розвинутою мережевою інфраструктурою. Обслуговування до 3 серверів (кожен додатковий +25 $) В даний вид технічної підтримки входить: — Базовий пакет технічної та консультаційної підтримки; — Моніторинг та відстеження коректної роботи мережевого обладнання середнього рівня складності; — Технічна підтримка додаткових та навантажених сервісів; — Внесення незначних змін в білінг; — Включається оновлення білінгової системи та всіх супутніх модулів; — Оновлення операційних систем та програмного забезпечення; Час реагування на заявку: — типові роботи 24 години; — критичні заявки 3 години; — інтеграція нових можливостей обговорюється окремо. Гарантовано до 6 годин обслуговування.

200 $
Повна підтримка, 1 місяць - $
Термінова робота

Вирішення задачі поза часом реагування тарифного плану супроводу ПЕРЕДОПЛАТА ОБОВ'ЯЗКОВА!

від 60 $
Цілодобова підтримка, 1 година

(для комерційних та некомерційних абонентів)

від 60 $
Погодинна оплата 1 година для комерційних клієнтів 30 $
Віддалене навчання через Skype 60 $
Виїзд спеціаліста

Одна доба (в ціну не включається проїзд, харчування та проживання)

300 $
  • Графік роботи служби підтримки
    понеділок — п'ятниця з 09:00 до 18:00 за Київським часом (UTC +2)
  • Задачі, для яких визначена фіксована ціна, не включаються в обслуговування
  • Оплату за підтримку необхідно проводити до 5 числа поточного місяця
  • Якщо система більше 2 місяців була без пакетного супроводу, то необхідно оплатити 2 періода плюс поточний місяць супроводу або оплата супроводу на 1 рік.

Інсталяція

Базова інсталяція білінгової системиПо запиту
  • Написання міграції з сторонніх систем не включена.

Мобільний додаток для абонента

ABillS Lite — мобільний кабінет користувача в Android та iOS

ABillS Lite0 $
Брендування

(логотип, контакти, налаштування)

220 $

Підписка на додаток з супроводом публікації в Google Play та App Store

Android (1 рік)

Брендування в подарунок

650 $
iOS (1 рік)

Брендування в подарунок

1000 $
Android + iOS (1 рік)

Брендування в подарунок

1600 $
Android (1 місяць)65 $
iOS (1 місяць)100 $

Модулі для платіжних систем

Paysys — оплата через портал, термінал, робота з банківськими виписками

Ціна вказана індивідуально за кожний модуль платіжної системи.
Список підтримуваних платіжних систем
Якщо не знайшли потрібний Вам модуль, прохання звернутись до служби підтримки

По запиту

Модулі для цифрового телебачення

Iptv базовий

Платформа взаємодії з сервісами цифрового телебачення

0 $
Iptv — сервіс, API, канали

Ціна вказана індивідуально за кожний модуль IPTV-системи.
Список підтримуваних систем цифрового телебачення
Якщо не знайшли потрібний Вам модуль, прохання звернутись до служби підтримки

По запиту

Модулі для ПРРО-систем

Extreceipt базовий

Платформа взаємодії з сервісами ПРРО

0 $
Extreceipt — сервіс, API

Ціна вказана індивідуально за кожний модуль ПРРО-системи.
Список підтримуваних систем ПРРО
Якщо не знайшли потрібний Вам модуль, прохання звернутись до служби підтримки

По запиту

Додаткові модулі та програми

TurboПо запиту
FreeRadius DHCP

Динамічна роздача IP-адресів, виходячи з параметрів DHCP OPTION 82 (SWITCH, VLAN, PORT), адаптований шейпер

По запиту
Voip

ASTERISK, GNUGK протоколи, SIP, H.323 на 30 одночасних дзвінків. Кожні додаткові 10 одночасних +250 $

По запиту
Cisco ISGПо запиту
ERICSSON SMARTEDGE (REDBACK)По запиту
Juniper MX80По запиту
Maps

Модуль карт

По запиту
Cablecat

Модуль роботи з оптоволокном та комутаціями

По запиту
Storage

Модуль ведення складського рахунку

По запиту
Ureports

Система сповіщення користувачів про стан рахунку та іншими подіями (новин) системи за допомогою E-Mail, SMS, Push-сповіщень

По запиту
SMS

Надсилання SMS-повідомлень

По запиту
Netblock

Модуль блокування Internet-ресурсів

По запиту
Userside

Модуль взаємодії з Userside

По запиту
Callcenter

Модуль для керування Call-центром

По запиту
Ring

Модуль автообдзвону абонентів

По запиту
Telegram Bot

Бот дозволяє проводити масову розсилку та скоротити час на підтримку абонентів

По запиту
Viber BotПо запиту
CRM

Модуль роботи з потенційними клієнтами

По запиту
Accident

Сповіщення та заведення аварій

По запиту
Multidoms

Декілька доменів в одній білінговій системі

По запиту

Налаштування

Балансування розподілу навантаження на вихідних каналах

Розподілення використання вхідних каналів Інтернет між користувачами

від 280 $
Фільтр негативного депозиту

Перенаправлення абонента

200 $
Встановлення та налаштування SSL-сертифікатувід 80 $
Налаштування DNS-сервера 60 $
Поштовий сервер

SMTP/POP3/IMAP4/Webmail

від 160 $
Налаштування BGP 250 $
Резервне копіюваннявід 40 $
Створення Soft Raidвід 80 $
Графіки навантаження системи

MRTG, TRAFFIC, CPU, MEM, USERS, MYSQL, E-mail reports

200 $
ABillS Clusterвід 1050 $
Підготовка документів для модуля Docsвід 100 $
  • При покупці додаткових модулів, клієнту надається підтримка тільки щодо куплених компонентів. Період становить 4 місяці з моменту покупки.
  • При покупці додаткових модулів, клієнту надається можливість їх оновлення на протязі 4 місяців з моменту покупки.
  • Налаштування модуля не входить в ціну модуля.
  • Заявки, які не оформлюються через систему супроводу, тарифікуються в подвійному розмірі
Останнє оновлення: 2025-02-21