Ціни

З детальним описом, що вам потрібно.

Кількість абонентів

до 30003000-2000020000-50000більше 50000
МожливостіABillS BaseABillS StandartABillS Extra
Internet

Робота з послугами Інтернет

Msgs

HelpDesk

Equipment

Система керування та моніторингу обладнання (PON, FTTH)

Cards

Карткова платформа

Paysys

Взаємодія з зовнішніми платіжними системами (базовий комплект)

Sysinfo

Моніторинг системи

Rwizard

Модуль користувацьких звітів

Abon

Абонплата за додаткові сервіси

Portal

Новинний веб-портал з можливістю розсилки

Iptv Base

Платформа взаємодії з сервісами цифрового телебачення

Docs

Модуль документообігу

Mail

Керування поштовою службою

Poll

Опитування абонентів

Netlist

Журнал IP-адресів

Employees

Ведення обліку співробітників

Referral

Реферальна система

Консольні програми
Місце роботи оператора колцентру
GPS
Maps

Карта покриття мережі

Turbo
Sms

Платформа взаємодії з SMS-сервісами

Фільтр негативного депозиту
Пакетний супровід
Погодинний супровід
Базова ліцензія (абонентів)60010003000
Супровід (місяців)1*3*
Оновлення (місяців)16
Ціна0 $1200 $2600 $

* Технічна підтримка починається з моменту отримання дистрибутиву клієнтом

ABillS Hotspot Box

ABillS + Hotspot + Cards + 1 Платіжна система (на вибір з існуючих)

650 $
  • Інсталяція та налаштування системи оплачується окремо
  • За кожних додаткових 500 абонентів, одноразова доплата 120$ (тільки для версій Standart та Extra).
  • Після інсталяції системи клієнту надається безкоштовна підтримка на протязі 1 місяця.

Оновлення

Міграція з версії нижче 1.0

В міграцію включена підписка на оновлення на термін 6 місяців

500 $
Оновлення ABillS на період 6 місяців

(Не включено роботи з оновлення на стороні провайдера)

350 $

Підтримка. Пакетний супровід

Базова підтримка, 1 місяць

Базовий пакет призначений для провайдерів, які мають свій технічний персонал, але бажають мати своєчасну допомогу по білінгу не несучи затрати на окремого спеціаліста в цій сфері, надавані послуги: — Адаптація тарифних планів; — Консультування по білінговій системі; — Вирішення нескладних питань по операційній системі; — Обслуговування не більше 2 серверів; — Планові не критичні питання розглядаються в робочий час. Проведення робіт в неробочий час обговорюється окремо. В даний пакет обслуговування не входить: — Значні зміни конфігурацій серверів; — Встановлення додаткового програмного забезпечення, яке потребує значних часових затрат; — Негайне вирішення всіх питань; — Налаштування та ревізія серверів доступу (дане питання обговорюється окремо); — Спілкування з кінцевими клієнтами та провайдерами; — Оновлення білінгової системи та всіх супутніх модулів. Даний пакет доступний провайдерам з абон. базою до 10 тисяч абонентів. Гарантовано до 4 годин обслуговування.

90 $
Розширена підтримка, 1 місяць

Розширений пакет по технічному обслуговуванню призначений для невеликих та середніх систем з 1-3 серверами та більш розвинутою мережевою інфраструктурою. Обслуговування до 3 серверів (кожен додатковий +25 $) В даний вид технічної підтримки входить: — Базовий пакет технічної та консультаційної підтримки; — Моніторинг та відстеження коректної роботи мережевого обладнання середнього рівня складності; — Технічна підтримка додаткових та навантажених сервісів; — Внесення незначних змін в білінг; — Включається оновлення білінгової системи та всіх супутніх модулів; — Оновлення операційних систем та програмного забезпечення; Час реагування на заявку: — типові роботи 24 години; — критичні заявки 3 години; — інтеграція нових можливостей обговорюється окремо. Гарантовано до 6 годин обслуговування.

180 $
Повна підтримка, 1 місяць - $
Термінова робота

Вирішення задачі поза часом реагування тарифного плану супроводу ПЕРЕДОПЛАТА ОБОВ'ЯЗКОВА!

від 60 $
Цілодобова підтримка, 1 година

(для комерційних та некомерційних абонентів)

від 60 $
Погодинна оплата 1 година для комерційних клієнтів 30 $
Віддалене навчання через Skype 60 $
Виїзд спеціаліста

Одна доба (в ціну не включається проїзд, харчування та проживання)

300 $
  • Графік роботи служби підтримки
    понеділок — п'ятниця з 09:00 до 18:00 за Київським часом (UTC +2)
  • Задачі, для яких визначена фіксована ціна, не включаються в обслуговування
  • Оплату за підтримку необхідно проводити до 5 числа поточного місяця
  • Якщо система більше 2 місяців була без пакетного супроводу, то необхідно оплатити 2 періода плюс поточний місяць супроводу або оплата супроводу на 1 рік.

Інсталяція

Базова інсталяція білінгової системи250 $
  • Написання міграції з сторонніх систем не включена.

Мобільний додаток для абонента

ABillS Lite — мобільний кабінет користувача в Android та iOS

ABillS Lite0 $
Брендування

(логотип, контакти, налаштування)

220 $

Підписка на додаток з супроводом публікації в Google Play та App Store

Android (1 рік)

Брендування в подарунок

650 $
iOS (1 рік)

Брендування в подарунок

1000 $
Android + iOS (1 рік)

Брендування в подарунок

1600 $
Android (1 місяць)65 $
iOS (1 місяць)100 $

Модулі для платіжних систем

Paysys базовий

Для системи OSMP та банківських виписок

100 $
Paysys — оплата через портал, термінал, робота з банківськими виписками

Ціна вказана індивідуально за кожний модуль платіжної системи.
Список підтримуваних платіжних систем
Якщо не знайшли потрібний Вам модуль, прохання звернутись до служби підтримки

180 $

Модулі для цифрового телебачення

Iptv базовий

Платформа взаємодії з сервісами цифрового телебачення

0 $
Iptv — сервіс, API, канали

Ціна вказана індивідуально за кожний модуль IPTV-системи.
Список підтримуваних систем цифрового телебачення
Якщо не знайшли потрібний Вам модуль, прохання звернутись до служби підтримки

180 $

Модулі для ПРРО-систем

Extreceipt базовий

Платформа взаємодії з сервісами ПРРО

0 $
Extreceipt — сервіс, API

Ціна вказана індивідуально за кожний модуль ПРРО-системи.
Список підтримуваних систем ПРРО
Якщо не знайшли потрібний Вам модуль, прохання звернутись до служби підтримки

200 $

Додаткові модулі та програми

Turbo200 $
FreeRadius DHCP

Динамічна роздача IP-адресів, виходячи з параметрів DHCP OPTION 82 (SWITCH, VLAN, PORT), адаптований шейпер

400 $
Voip

ASTERISK, GNUGK протоколи, SIP, H.323 на 30 одночасних дзвінків. Кожні додаткові 10 одночасних +250 $

600 $
Cisco ISG600 $
ERICSSON SMARTEDGE (REDBACK)600 $
Juniper MX80600 $
Maps

Модуль карт

160 $
Cablecat

Модуль роботи з оптоволокном та комутаціями

160 $
Storage

Модуль ведення складського рахунку

250 $
Ureports

Система сповіщення користувачів про стан рахунку та іншими подіями (новин) системи за допомогою E-Mail, SMS, Push-сповіщень

150 $
SMS

Надсилання SMS-повідомлень

85 $
Netblock

Модуль блокування Internet-ресурсів

100 $
Userside

Модуль взаємодії з Userside

150 $
Callcenter

Модуль для керування Call-центром

200 $
Ring

Модуль автообдзвону абонентів

120 $
Telegram Bot

Бот дозволяє проводити масову розсилку та скоротити час на підтримку абонентів

85 $
Viber Bot85 $
CRM

Модуль роботи з потенційними клієнтами

200 $
Accident

Сповіщення та заведення аварій

200 $
Multidoms

Декілька доменів в одній білінговій системі

2500 $

Налаштування

Балансування розподілу навантаження на вихідних каналах

Розподілення використання вхідних каналів Інтернет між користувачами

від 180 $
Фільтр негативного депозиту

Перенаправлення абонента

100 $
Встановлення та налаштування SSL-сертифікатувід 40 $
Налаштування DNS-сервера 30 $
Поштовий сервер

SMTP/POP3/IMAP4/Webmail

від 80 $
Налаштування BGP 150 $
Резервне копіюваннявід 20 $
Створення Soft Raidвід 40 $
Графіки навантаження системи

MRTG, TRAFFIC, CPU, MEM, USERS, MYSQL, E-mail reports

100 $
ABillS Clusterвід 950 $
Підготовка документів для модуля Docsвід 50 $
  • При покупці додаткових модулів, клієнту надається підтримка тільки щодо куплених компонентів. Період становить 4 місяці з моменту покупки.
  • При покупці додаткових модулів, клієнту надається можливість їх оновлення на протязі 4 місяців з моменту покупки.
  • Налаштування модуля не входить в ціну модуля.
  • Заявки, які не оформлюються через систему супроводу, тарифікуються в подвійному розмірі
Останнє оновлення: 2023-10-01