Періодичні процеси IPtv

Модуль IPTV
Ответить
v.lytvyn
Сообщения: 23
Зарегистрирован: Пт июл 04, 2014 7:32 pm

Періодичні процеси IPtv

Сообщение v.lytvyn » Сб янв 31, 2015 6:47 pm

Підскажіть будьласка.
модуль IPtv вільна версія

в тарифному плані
Денна абон.: 1.00
Місячна абон.: 30.00
Вид Оплата: По факту

запускаю
/usr/abills/libexec/periodic daily
/usr/abills/libexec/periodic monthly

зняття не відбулося
інші періодичні процеси (abon, dv) працюють.

~AsmodeuS~
Site Admin
Сообщения: 5604
Зарегистрирован: Пт янв 28, 2005 3:11 pm
Контактная информация:

Re: Періодичні процеси IPtv

Сообщение ~AsmodeuS~ » Сб янв 31, 2015 7:53 pm

v.lytvyn писал(а):Підскажіть будьласка.
модуль IPtv вільна версія

в тарифному плані
Денна абон.: 1.00
Місячна абон.: 30.00
Вид Оплата: По факту

запускаю
/usr/abills/libexec/periodic daily
/usr/abills/libexec/periodic monthly

зняття не відбулося
інші періодичні процеси (abon, dv) працюють.
потрібна коммерційна версія

v.lytvyn
Сообщения: 23
Зарегистрирован: Пт июл 04, 2014 7:32 pm

Re: Періодичні процеси IPtv

Сообщение v.lytvyn » Вс фев 01, 2015 1:22 pm

Потрібна комерційна версія біллінга, чи комерційна версія модуля?
якщо останнього, то з радістю його придбаю, якщо не буде помилок.
в даний момент в базі нараховав близько 20 помилок в ком. версії!!!

~AsmodeuS~
Site Admin
Сообщения: 5604
Зарегистрирован: Пт янв 28, 2005 3:11 pm
Контактная информация:

Re: Періодичні процеси IPtv

Сообщение ~AsmodeuS~ » Вс фев 01, 2015 6:05 pm

v.lytvyn писал(а):Потрібна комерційна версія біллінга, чи комерційна версія модуля?
якщо останнього, то з радістю його придбаю, якщо не буде помилок.
в даний момент в базі нараховав близько 20 помилок в ком. версії!!!
коммерційна версія модуля в абазовій поставці тільки ознайомча версія

якщо дійсно знашли помилки чого про них не повідомили ? бо в багатьох випадках як показує практика помилик іменно із за не правильного налаштування та використання

v.lytvyn
Сообщения: 23
Зарегистрирован: Пт июл 04, 2014 7:32 pm

Re: Періодичні процеси IPtv

Сообщение v.lytvyn » Вс фев 01, 2015 7:23 pm

~AsmodeuS~ писал(а):
v.lytvyn писал(а):Потрібна комерційна версія біллінга, чи комерційна версія модуля?
якщо останнього, то з радістю його придбаю, якщо не буде помилок.
в даний момент в базі нараховав близько 20 помилок в ком. версії!!!
коммерційна версія модуля в абазовій поставці тільки ознайомча версія
дуже шкода тепер таке чути, в ICQ мені було сказано, що періодика має в мене працювати.
я потратив немало часу на тестування того, до чого не варто було і дивитися!!!
~AsmodeuS~ писал(а):
v.lytvyn писал(а): якщо дійсно знашли помилки чого про них не повідомили ? бо в багатьох випадках як показує практика помилик іменно із за не правильного налаштування та використання
звернення в саппорті
тема: Multydoms, кабінет користувача
ID: 4844
> не відображає фінансові операції.
> проблема ймовірно після виконання заявки
> > Мультидомен, розмежування прав
> ID: 4387

прохання оплатити супровід

не заперечую, що часто проблема в користувача.
часто не значить 100%

супровід в моєму розумінні має надаватися на налаштування чи відповіді а не на виправлення помилок.

~AsmodeuS~
Site Admin
Сообщения: 5604
Зарегистрирован: Пт янв 28, 2005 3:11 pm
Контактная информация:

Re: Періодичні процеси IPtv

Сообщение ~AsmodeuS~ » Пн фев 02, 2015 9:37 am

v.lytvyn писал(а):
~AsmodeuS~ писал(а):
v.lytvyn писал(а):Потрібна комерційна версія біллінга, чи комерційна версія модуля?
якщо останнього, то з радістю його придбаю, якщо не буде помилок.
в даний момент в базі нараховав близько 20 помилок в ком. версії!!!
коммерційна версія модуля в абазовій поставці тільки ознайомча версія
дуже шкода тепер таке чути, в ICQ мені було сказано, що періодика має в мене працювати.
я потратив немало часу на тестування того, до чого не варто було і дивитися!!!
так має працювати

v.lytvyn писал(а): звернення в саппорті
тема: Multydoms, кабінет користувача
ID: 4844
> не відображає фінансові операції.
> проблема ймовірно після виконання заявки
> > Мультидомен, розмежування прав
> ID: 4387

прохання оплатити супровід

не заперечую, що часто проблема в користувача.
часто не значить 100%

супровід в моєму розумінні має надаватися на налаштування чи відповіді а не на виправлення помилок.

е період супроводу так як і гарантійного обслуговування якщо недоліки найдені після закінчення цього періоду вони безкоштовно не виправляються

Ответить