Як відключити запит коштів на активацію?

Ответить
Sandr
Сообщения: 21
Зарегистрирован: Ср июн 14, 2017 3:17 pm

Як відключити запит коштів на активацію?

Сообщение Sandr » Ср авг 02, 2017 10:04 am

Зіткнувся з такою проблемою, що білінгова система постійно просить кошти на активацію абонента.

Таке попередження не зникає навіть коли внести абонплату на баланс абонента.

Чомусь нараховує зверху ще одну абонплату як ніби за активацію окремо.

Питання в тому, як відключити в системі плату за активацію абонента?
Знімок екрану_2017-08-02_13-02-32.png
Знімок екрану_2017-08-02_13-02-32.png (17.54 КБ) 2733 просмотра

~AsmodeuS~
Site Admin
Сообщения: 5697
Зарегистрирован: Пт янв 28, 2005 3:11 pm
Контактная информация:

Re: Як відключити запит коштів на активацію?

Сообщение ~AsmodeuS~ » Ср авг 02, 2017 12:07 pm

у абонента статус недостатньо коштів, щоб перевести його в статус активно треба оплатити ту суму що вказує система

все ж логічно

Sandr
Сообщения: 21
Зарегистрирован: Ср июн 14, 2017 3:17 pm

Re: Як відключити запит коштів на активацію?

Сообщение Sandr » Ср авг 02, 2017 3:27 pm

~AsmodeuS~ писал(а):у абонента статус недостатньо коштів, щоб перевести його в статус активно треба оплатити ту суму що вказує система

все ж логічно
Воно то може й логічно. Але абонплата вже внесена і зарахована.

А система все одно каже, що Недостатньо коштів і просить внести ще одну абонплату.

Я першого числа в ручному режимі зняв абонплату і на балансі стала сума з мінусом.

Далі абонент сплатив кошти, абонплата зарахувалась і баланс знову вийшов на нуль.

Тільки система все одно просить ще одну абонплату. Чому?

~AsmodeuS~
Site Admin
Сообщения: 5697
Зарегистрирован: Пт янв 28, 2005 3:11 pm
Контактная информация:

Re: Як відключити запит коштів на активацію?

Сообщение ~AsmodeuS~ » Ср авг 02, 2017 3:56 pm

Sandr писал(а):
~AsmodeuS~ писал(а):у абонента статус недостатньо коштів, щоб перевести його в статус активно треба оплатити ту суму що вказує система

все ж логічно
Воно то може й логічно. Але абонплата вже внесена і зарахована.

А система все одно каже, що Недостатньо коштів і просить внести ще одну абонплату.

Я першого числа в ручному режимі зняв абонплату і на балансі стала сума з мінусом.

Далі абонент сплатив кошти, абонплата зарахувалась і баланс знову вийшов на нуль.

Тільки система все одно просить ще одну абонплату. Чому?
після внесення грошей абонентом яким став депозит ?

Sandr
Сообщения: 21
Зарегистрирован: Ср июн 14, 2017 3:17 pm

Re: Як відключити запит коштів на активацію?

Сообщение Sandr » Ср авг 02, 2017 4:00 pm

Питання в тому, звідки білінгова система бере інформацію, про сплату абонентської плати за поточний місяць?

І чому вона не бачить поточної абонплати по абоненту? Може з опису абонплати береться ця інформація?

В описі я зазначаю: «Абонентська плата за серпень 2017 року»

~AsmodeuS~
Site Admin
Сообщения: 5697
Зарегистрирован: Пт янв 28, 2005 3:11 pm
Контактная информация:

Re: Як відключити запит коштів на активацію?

Сообщение ~AsmodeuS~ » Ср авг 02, 2017 4:15 pm

Sandr писал(а):Питання в тому, звідки білінгова система бере інформацію, про сплату абонентської плати за поточний місяць?

І чому вона не бачить поточної абонплати по абоненту? Може з опису абонплати береться ця інформація?

В описі я зазначаю: «Абонентська плата за серпень 2017 року»
білінг не дивиться чи є зняття чи ні, система при авторизації дивиться на депозит та на статус послуги, сам статус послуги
міняється в момент внесення грошей якщо їх достатньо для активації

Sandr
Сообщения: 21
Зарегистрирован: Ср июн 14, 2017 3:17 pm

Re: Як відключити запит коштів на активацію?

Сообщение Sandr » Ср авг 02, 2017 4:49 pm

Після внесення коштів на баланс покривається борг по абонплаті і мінусова абонплата додається з поповненням.

Депозит тоді стає нульовим. Але після цього все одно абонент не активується автоматично і його доводиться активувати вручну.

Sandr
Сообщения: 21
Зарегистрирован: Ср июн 14, 2017 3:17 pm

Re: Як відключити запит коштів на активацію?

Сообщение Sandr » Ср авг 02, 2017 5:10 pm

А де тоді вказується сума, потрібна для активації? Чому для активації система вимагає подвійну абонплату?

Я так розумію, що система напевно запрограмована на оплату початкового підключення в сумі абонплати?

Але я за підключення коштів не беру з абонентів.

~AsmodeuS~
Site Admin
Сообщения: 5697
Зарегистрирован: Пт янв 28, 2005 3:11 pm
Контактная информация:

Re: Як відключити запит коштів на активацію?

Сообщение ~AsmodeuS~ » Ср авг 02, 2017 5:16 pm

активація тарифного плану, суму Ви вказали в місячній абонплаті

добавте в ТП кредит 0.01 і при внесенні заборгованості активується тарифний план

Sandr
Сообщения: 21
Зарегистрирован: Ср июн 14, 2017 3:17 pm

Re: Як відключити запит коштів на активацію?

Сообщение Sandr » Ср авг 02, 2017 5:46 pm

~AsmodeuS~ писал(а):активація тарифного плану, суму Ви вказали в місячній абонплаті

добавте в ТП кредит 0.01 і при внесенні заборгованості активується тарифний план
Добре, спробую так і зробити. Дякую за підказку.

Ответить